Kommunikation/PR

PR-musklen overses af mange som et langt mere effektivt værktøj til brand building end betalt annoncering. At se potentialet i en god historie, at navigere i det journalistiske spind og formidle nyheden som god profilering er et håndværk. Evnen til at tænke som en journalist er en forudsætning for at konvertere annoncekroner til gratis PR, der giver værdifuld spalteplads i medierne. 

Jeg har i egen virksomhed arbejdet strategisk med PR som en vigtig del af brand building processer og dokumenteret hvordan kontinuerlig online synlighed via PR på bare 2 år kan bygge brands. Men jeg har også set, hvor hurtigt brands kan nedbrydes. Jeg har håndteret shitstorms, pressetrænet direktører og arbejdet med alt fra fagblade til sensationsjournalister.

Det er afgørende i bestyrelsesarbejdet at man navigere i mediebilledet, og tænke taktisk, når det virkelig gælder. Min mangeårig erfaring og uddannelse indenfor strategisk kommunikation har her været afgørende.

Se

bestyrelsesprofil

CV

Se Vision board