Digitalisering

Forretningsudvikling og effektivisering via robotter og artificial intelligence er kommet for at blive. ”Fra produkt til platform” er en megatrend, vi kommer til at se meget mere til de kommende år.

Digitalisering er blevet en forudsætning for effektive forretningsgange, for time to market og virksomhedsudvikling generelt. Dertil kommer impact af den digitale markedsføring. SEO, SEM, Apps, digital synlighed, webshops og trafik til hjemmesiden. Hver en indsats er sin egen disciplin, som kræver specialistkompetencer, hvis virksomheden skal øge synligheden på den globale markedsplads - og på den måde skabe værdi på bundlinjen.

Kompetencerne skal være på plads. Målsætningerne skal være klare. Den digitale strategi skal være lagt. Og resultaterne skal måles. Digitaliseringsprocesser er oftest komplekse og arbejder på tværs af mange interesser. I digitale forandringsprocesser er jeg god til at se muligheder, at skabe visioner og implementere strategier gennem motivation af mennesker. 

Se

bestyrelsesprofil

CV

Se Vision board